بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – مقاله ها

مقاله ها چه هستن؟

مقاله، چه یک کپی از ویژگی های خوب مقاله های قدیمی باشه چه یک مقاله ی جدید، یا یک مقاله ی مبتنی بر آموزش مرحله به مرحله، در هر حال برای موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا ضرریه. می توانید برای موارد زیر از مقاله استفاده کنین:

  •  بحث در رابطه با روند صنعت
  •  ارائه ی راه حل هایی برای مشکلات مشتری ها
  •  شروع یک بحث

نحوه ی استفاده از مقاله

ایجاد مقاله ها بهترین راهیِه که یک کسب و کار می تواند با استفاده از آن مستقیماً به مخاطبان آدرس راه حل نگرانی هایشان را نشان بده. با این حال ایجاد فقط یک مقاله کمکی نخواهد کرد. باید برای چیزهایی که نیاز دارین یک کَمپین مقاله راه بندازین و تیم سئو را هم به آن اضافه کنین، همچنین باید یک کمپین هم برای کلمه های کلیدی ایجاد کنین. بر این اساس و بر اساس دیگر تحقیقات انجام شده مثل رقابت و تجزیه و تحلیل بازار، می توانید مقاله هایی ایجاد کنین که به خوبی اطلاع رسانی کرده و فواید استفاده از مقاله ها را برای خواننده ها بازگو کنن.

البته این را هم در نظر بگیرین گه خواننده ها از خواندن یک کپیِ طولانی از یک مقاله خوششان نمیاد. ایجاد مقاله های با کیفیت و انتشار آن ها در سایت های رده بالایی مثلِ Washington Post، Mashable و Huffington Post، ترافیک زیادی را به سمت وب سایت شما هدایت می­کنه و لیست مشترکان و فروش شما را گسترش میده. انتشار مقاله های ایده های پیشرو در جامعه ی وبلاگ، باعث میشه تا مشتری های بالقوه و افرادی که احتمال داره تحت تأثیر "تصمیمات خرید مشتری" قرار بگیرن، مثل کارشناسان صنعت، جذب بشن.

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد