بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – مطالعات موردی (Case Studies)

Whitepaperها و مطالعات موردی، محتوای اصلی بازاریابیِ B2B هستن. با این حال روش کار آن ها کمی با هم فرق می کنه.

مطالعه ی موردی چیه؟

مطالعه ی موردی، موضوعی مرتبط با مشتریه که جهت رسیدن به اهداف کسب و کار، نحوه ی استفاده ی مشتری از محصول یا سرویس را شرح میده.

  •  مطالعه ی موردی معمولاً یک روایتِ شخصِ اولِه که به شکل داستان نوشته شده.
  •  یک رویداد واقعی را شرح میده.
  •  به زبان ساده نوشته میشه و از قولِ شرکت، راجع چالش های شرکت، راه حل ها و نتایج، توضیح میده.

اهداف نوشتن مطالعه ی موردی

مطالعه ی موردی اساساً یک محتوای اعتماد سازِه. این محتوا داستان های واقعی را با مشتری ها در میان گذاشته و با هدف ایجاد اعتبار و اعتماد بین مشتری ها ایجاد میشه. برای نمونه، اگه شرکت شما نرم افزارهای آموزشی به شرکت های دیگه میفروشه، ممکنه بتوانید یک مطالعه ی موردی در رابطه با نحوه ی استفاده ی برخی از شرکت ها از ابزار شما بنویسین تا هم هزینه ها پایین بیاد و هم در زمان صرفه جویی بشه. می توانید عمل بازاریابی این مطالعه ی موردی را بصورت یک اطلاعیه یا با ایمیلِ کمپین انجام بدین یا حتی محتوا را روی یک landing page خاص یا روی سایت تان قرار بدین.

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد