بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – Press Releaseها (اطلاعیه‌های مطبوعاتی)

Press Releaseها چه هستن؟

Press Releaseها یا انتشارات آنلاینِ جدید هم مثل مقاله ها، برای این که بِرَندتان بیش تر در دید قرار بگیره و شناخته تر بشه، ضروری هستن.

عموماً یک Press Release برای PR و بازاریابی استفاده میشه و به مطلع کردن مشتری های بالقوه از محصولات و سرویس ها کمک می­کنه.

نحوه ی استفاده از Press Release

برای استفاده از Press Release باید داستانی برای گفتن داشته باشین. برای یادگیری نحوه ی ساخت یک داستان جالب راجع به کسب و کارتان، به بخش ساخت داستان و ایجاد محتوا مراجعه کنین. اگه برای تک تک محصولاتی که ارائه میدین یا برای تک تک خدمات تان داستان ندارین، مهم نیست، کاری که باید قادر به انجام آن باشین، گفتن یک داستان خوب در Press Release است.

مزایایِ Press Release

کاری که Press Release برای شما انجام میده خیلی خیلی ساده ست – اطلاع رسانی به مشتری های بالقوه راجع به محصولات یا خدمات و وادار کردن آن ها به خرید کردن یا مشترک شدن.

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد