بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – Webinarها

در بخش قبلی، پادکست ها و نحوه ی استفاده از آن ها در بازاریابی محتوا را یادگرفتین. در این بخش راجع به webinarها توضیح میدیم.

Webinarها چه هستن؟

درمقابل پادکست ها، webinar کمی فراتر رفته و نوعی تجربه ی مشارکتیِ که شرکت کننده ها می توانند با استفاده از آن، از طریق یک وب لینک یا دعوت نامه ی جلسه، به کنفرانس دسترسی پیدا کنن.

نکاتی برای ایجاد یک Webinar موفق

  •  درمورد مشکلاتی که مشتری ها با آن مواجه هستن تحقیق کنین و همیشه این مشکلات را در webinarها حل کنین.
  • webinar ممکنه محتوایی با استایلِ "چگونه" باشه که مراحل و اطلاعات خاصی را پیشنهاد بده یا نوعی محتوای تأمل برانگیز و استراتژیک را آموزش بده. خودتان باید تصمیم بگیرین که کدام یک از این ها برای مشتری های تان بهتر جواب میده.
  • یک استوری بورد ایجاد کنین و ساختار webinar را بطور کامل در آن پیاده کنین. این کار به شما کمک می کنه تا پیشرفت در webinar بدون گیج شدن شرکت کننده ها، و بصورت مرحله به مرحله و منطقی صورت بگیره.
  •  یک عنوان فوق العاده جذاب انتخاب کنین، مثل "5 استراتژی ضروری برتر برای ایجاد یک صفحه ی فیس بوک فوق العاده".

مزایای استفاده از Webinarها

  •  Webinarها یا webcastها برای بازاریابی محتوایِ B2B بسیار مفید هستن.
  •  Webinarها در اصل بعنوان محتوای آموزشی به حساب میان و به شما کمک میکنن تا به یک پیشرو فکری در کسب و کار تبدیل بشین.
  •  می توانید با ارائه ی نکته های سریع و کارآمدی که روی مخاطبان تأثیرگذار باشه، اعتماد آن ها را جلب کنین، به طوری که به دیگران هم آن را پیشنهاد بدن.
در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد