بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – Whitepaperها

Whitepaper چیه؟

Whitepaper، که research paper (صفحه ی تحقیقاتی) هم نامیده میشه، نوعی گزارشِ طولانیه که بر موضوع خاصی متمرکزِه و آن را تشریح می کنه و جزئیاتش را توضیح میده.

  • Whitepaper یک شرح طولانی و خطیِه که موضوع خاصی را به پشتوانه ی اطلاعات و تحقیقات، استدلال می کنه.
  • زبان مورد استفاده در Whitepaper، رسمیِه و ممکنه متخصصان از اصطلاحات فنی هم در آن استفاده کنن.
  • Whitepaper ممکنه شامل جداول آماری، نقل قول هایی از شرکت های تحقیقاتی پیشرو، گزیده ای از کتاب های دانشگاهی و ... باشه.
  • محتوایِ Whitepaper باید متنی-سنگین باشه و عمیق خوانده بشه.

اهداف نوشتنِ Whitepaper

می توانید با Whitepaper راجع به تخصص های تان و مشتری های آموزش دیده ی آتی در زمینه ی کسب و کارتان صحبت کنین. اگه محصولی میفروشین یا خدماتی ارائه میدین که مشتری ها فقط بعد از انجام تحقیقات آن را میخرن یا مشترک میشن، می توانید از Whitepaperای استفاده کنین که به مشتری ها در اتخاذ تصمیماتِ خریدشان کمک کنه.

در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد