بخش های اصلی

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) – تعریف

نرخ تبدیل بهینه (CRO)، فرآیندی از آنالیز داده، آمار و بینش وب سایت، برای بهبود کارایِیه. به بیان ساده تر، نرخ تبدیل، درصد بازدیدکننده های تبدیل شده در وب سایت را افزایش میده. باید پتانسیل و استعداد نهفته ی وب سایت تان را کشف کنین. ببینین کاربرها به دنبال چه هستن و چطور می توانید خواسته ی آن ها را به بهترین نحو انجام بدین.

اهمیت بهینه سازی نرخ تبدیل 

دلایل زیادی هستن که می گن CRO باید اولویت اول تان باشه. برخی از این دلایل در ادامه توضیح داده شدن:

  • مشتری های مجانی – مشتری ها را بدون هزینه برای شما فراهم می کنه. نیازی نیست بیش تر از این وقت برای انجام تبلیغاتی مثلِ AdWords بذارین. هزینه ی هر کلیک با شیبی رو به بالا در رقابتی تنگاتنگ در هر منطقه روز به روز افزایش می یابد. کانال های تبلیغاتی مثلِ AdWords، به سرعت بودجه ی شما را کم می کنن.
  • همه چیز برای برنده است – در رقابت برای مشتری ها، نیازی به سخت کار کردن نیست. فقط باید بهتر از بقیه کار کنین. نرخ تبدیل بهینه این امکان را به شما میده تا سمت روشن ترتان را ببینین.
  • از لحاظ مالی به شما کمک می کنه – پیشرفت در نرخ تبدیل، بدون هیچ هزینه ی اضافی، 10% به سود شماست.
  • چیزی از دست نمیدین –اگه از نرخ تبدیل بهینه استفاده کنین، چیزی از دست نمیدین. می توانید بدون هیچ دردسری امتحانش کنین.
  • کسب و کار قوی – با CRP، ماندگاری شما در کانال های تبلیغاتی بیش تر خواهد شد. باعث میشه کسب و کارتان ماندگارتر بشه و در پیشرفت در رقابت پیش رو، به شما کمک می کنه.
  • کم توجهی مشتری ها – با رشد رسانه های اجتماعی، تعداد بازدید صفحه ها افزایش پیدا کرده ولی همزمان با این رشد، مشتری ها توجه کمتری به موضوع های مورد بازدیدشان دارن که قبلاً اینطور نبود. امروزه، برای ارائه خودتان باید متفاوت عمل کنین تا ماندگار بشین. برای این منظور، نیاز به بهینه سازی دقیق نرخ تبدیل دارین تا کاری کنین که توجه مشتری ها به محصولاتتان جلب بشه.
  • راحتی مشتری – CRO کمک می کنه تا روند کسب و کارتان را قانونمند و ساده کنین. CRO، مسیری واضح از landing page تا دکمه ی خرید را مشخص می کنه. مشتری انتظار داره که با یک کلیک و به سادگی خرید کنه. CRO، درواقع به صورت خودکار نمای فروشگاه یا هرچیزی دیگه ای که دارین، را بهتر میکنه. همچنین اصطکاک و اضطراب مشتریان را هم کم می کنه.
  • نتایج فوری- برعکس موتورهای جستجو، CRO فوراً نتایج را برمیگرداند. می توانید نرخ بالاتری از تبدیل را ببینین. برای مدت طولانی موفقیت دست شماست. تنها چیزی که اینجا نیاز دارین، ثباتِه.

مبحث آموزشی

بهینه سازی نرخ تبدیل

Conversion Rate Optimization

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد