بخش های اصلی

بهینه سازی نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل– افسانه ها

اگرچه بسیاری از مردم از پتانسیل نرخ تبدیل بهینه خبر دارن، ولی هنوز هم شایعات و تصورات غلطی راجع به CRO هست.

رَدِ افسانه ها

  • CRO از   بهترین روش ها استفاده می کنه – نرخ تبدیل بهینه فقط روشی عالی را دنبال نمی کنه. بلکه راجع به پیاده سازی چیزهایی که به سود کسب و کار باشه هم هست. CRO، تجزیه و تحلیل کاملی بر اساس ادراکات و آزمایشاتِه. همان طور که در بخش قبلی هم گفتیم، یک دکمه ی قرمز رنگِ CTA (فراخوانی عملیات)، ممکنه برای تمام موقعیت ها جواب نده.
  • نسخه های طولانی جذاب نیستن – این موضوع هیچ وقت واقعیت نداشته. نسخه های طولانی اگه واضح، مختصر و فریبنده باشن، جذاب خواهند بود. این که کابر اِسکرول نمی کنه یا مطالب طولانی را نمی خواند، واقعیت نداره. اگه اطلاعات معتبری داشته باشین، کاربرها واقعاً به خواندن آن ها علاقمندن. چیزی که نیازه اینه که کاربردِ landing page ساده و منظم و بدون بهم ریختگی باشه.
  • کپی کردن از شرکت های موفق جواب میده – نه همیشه!! نرخ تبدیل بهینه ، به سادگی به وب سایت نظم میده و آن را واضح تر می کنه. کلمات کلیدی مبهم اگه از نام برند ها کپی شده باشن، ممکنه تبدیلات را کاهش بدن. برای دستیابی به نتایج بهتر، باید تجزیه و تحلیل، بررسی و آزمایش کنین.
  • تبدیل فقط باید بصورت متریکِ هدفمند باشه – بیش تر شدن بازدیدکننده های وب سایت خیلی مهمِه. ممکنه تبدیل، هدف باشه ولی بازدیدِ مجدد بازدیدکننده ها و این که اغلب چند بار بازدید می کنن هم باید به روشی تجزیه و تحلیل بشه. این امر نشان میده که چقدر وب سایت تان برای کاربرها مفیده. بیش تر کردن تعاملات معادل با کیفیت و تکامل وب سایت و کسب و کارِه.

مبحث آموزشی

بهینه سازی نرخ تبدیل

Conversion Rate Optimization

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

تبلیغات

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

آخرین مقالات

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد