آموزش بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال – Linkedin

Linkedin ابزار قدرتمندیِه برای افراد و شرکت هایی که بدنبال ایجاد ارتباطات جدید، تولید تبلیغات و ساخت برند هستن. ، علاوه بر این که Linkedin روشی عالی برای جذب استعدادهای جدیدِه، بازاریابیِ آن یک ابزار بازاریابی برتر برای کسب و کارهایِ B2B جهت استخدامِه. LinkedIn ثابت کرده که انتخاب مناسبی بعنوان پلت فرمی جهت رونمایی از محصولات و هدایت تبلیغاتِه.

linkedin page

استراتژی جامع بازاریابیِ LinkedIn نیاز به مدیریت، نظارت، تجزیه و تحلیل و تنظیمات لحظه به لحظه داره.

در ادامه لیستی از مجموعه نکات مهمی که به پیدا کردن استراتژی بازاریابیِ LinkedIn کمک می کنن را لیست کردیم –

ایجاد یک صفحه ی داینامیکِ شرکتی برای برند

برای حضور کسب و کار در LinkedIn و دست یافتن به ویژگی های اضافی که باعث افزایش دیده شدن بشن، باید یک صفحه ی شرکتیِ LinkedIn بسازین .در نظر داشته باشین که فرمت این صفحه، مشابه وب سایت است و باید پروفایلَش را تکمیل کنین (شامل محصولات و خدمات). کارمندها و مشتری هایتان را به فالو کردن صفحه دعوت کنین.

در صنعت تان یک قدرت باشین

باید در مورد این که چه نوع محتوایی می توانید فراهم کنین که باعث تجدید نظر تصمیم گیرنده ها بشه، طرح ریزی کنین. به تصمیماتی فکر کنین که باعث میشن بعنوان یک پیشرو فکری و مستقل بمانین. همچنین مرتبط بودن محتواها، مخاطبان محتواها و سودمند بودن آن‌ها در راستای عملی که میخواین انجام بدین را هم بررسی.

تعامل در جامعه

این مورد مربوط به تعداد روابطی که ایجاد می کنین یا تعداد فالورهایی که در LinkedIn و دیگر پلت فرم های اجتماعی دارین نیست بلکه راجع به تعداد افرادیِه که به آن ها دست یافتین و با آن ها در تعامل هستین. بهترین راه تعامل در شبکه های اجتماعی، ایجاد جامعه ست.

می توانید گروه های واقعی در LinkedIn ایجاد کنین و خودتان آن ها را مدیریت می کنین. داشتن نقش فعال و ایجاد گروه در صنعتی که در آن فعال هستین را هم فراموش نکنین. یا بسادگی در یکی از گروه های موجود عضو بشین و در آن محتواهای مرتبط به اشتراک بذارین. با استفاده از هر دوی این روش ها، هم ارتباط های جدیدی خواهید ساخت و هم مشارکت های جدیدی در مکالمه های ارزشمند با رهبران صنعتی در زمینه ی کاری تان انجام خواهید داد.

community

مشاهده ی آمار

منتشر کننده ی جدیدِ اطلاعات آماریِ LinkedIn، نه تنها اطلاعات فوق العاده ای در مورد تعداد افرادی که پست ها را مشاهده کردن ارائه میده بلکه طول عمر هر پست، اطلاعات جمعیتی خواننده ها و تعداد افرادی که از پست ها استفاده کرده‌اند را هم ارائه میده.

برای مشاهده ی اطلاعات آماری به زبانه ی (tab) Who’s Viewed Your Posts که زیر پروفایل، در نوار اصلی و زیر Who’s Viewed Your Profile قرار داره، برین. روی هر پستی که میخواین کلیک کنین، به این ترتیب گرافی به شما نمایش داده میشه که تعداد بازدیدهای 7روز، 15 روز، 30 روز ، 6 ماه و 1 سال گذشته را نشان میده.

این ویژگی، در مورد عمر مفید هر پست چشم انداز فوق العاده ای به شما میده. اعداد و عناصر پست ها را بررسی کنین تا الگویی را که موضوعات، فرمت ها و حداکثر طول متن جذاب برای خواننده ها را مشخص میکنه، پیدا کنین.

در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی دیجیتال

Learn Digital Marketing

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

کلیک کنید و سوالات خود را از ما بپرسید
لطفا فرم سوال را پر کنید

سوال شما با موفقیت ثبت شد. برای اینکه بتوانیم به شما اطلاع رسانی کنیم، موارد زیر را وارد کنید:

لطفا چند لحظه منتظر بمانید ...