آموزش بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال – Twitter

Twitter با وجود صدها میلیون کاربر و بیش از 500 میلیون توییتی که هر روزه فرستاده میشه، فرصتی عالی برای کسب و کارهاست تا به مشتری های جدید و موجود در Twitter از سراسر جهان دست پیدا کنن.

Twitter یک ابزار ارتباطی اجتماعیِه که مردم پیام هایشان را در آن پخش می کنن. به این پیام ها توییت (tweet) گفته میشه و از لحاظ طولی محدود به 140 کاراکتر هستن. می‌توانید بعنوان کاربر Twitter، کاربرانی که میخواین فالو (follow) کنین را انتخاب کنین؛ وقتی شخصی را فالو می کنین، توییت های آن شخص در لیستی به نامِ Twitter stream نمایش داده میشه.

هر کسی که شما را فالو کنه، توییت های تان را در stream میبینه. نیازی نیست همه ی افرادی که فالوتان می کنن را فالو کنین و همه ی کسایی که فالو می کنین هم لزوماً شما را فالو نمی کنن (follow back).

tweet

مکالمات در Twitter مثل برخوردهای رو در رویی که همه روزه با افراد دارین، هستن. محتوای راضی کننده کمک می کنه تا فالورهای جدید جذب کنین و همیشه آن ها را مشغول دارین، در مورد برندتان اطلاع رسانی کنین و از خودتان بعنوان قدرتی در صنعت یا حوزه ی کاری تان دفاع کنین.

media marketing

نکته های که باید به آن ها توجه کنین

اگه میخواین واقعاً موفق بشین و میخواین برند خودتان را در توییتر بسازین، باید همیشه نکات زیر را در نظر داشته باشین:

  • از نام برندتان بعنوان نام Twitter استفاده کنین. درسته که این امر کاملاً واضحه ولی گفتن آن لازم بود!
  • اگه برندینگ شرکت اولویت اول تان است، از لوگو بعنوان عکس توییتر استفاده کنین.
  • برای حفظ نام برند در Twitter stream باید 10 یا 20 بار در روز توییت کنین.
  • توییت هایی که حاوی لینک به محتواهای ارزشمند هستن را زمان بندی کنین و زمانی که با کاربرانِ Twitter در تعامل هستین آن ها را با توییت های خیلی شخصی ترکیب (متمم) کنین.
  • به همه چیز پاسخ بدین! واقعاً، به همه چیز.
  • پاسخ دادن را یاد بگیرین. برای ساختن یک برند قدرتمند در Twitter باید هر اندازه که می گیرین به همان اندازه هم بدین. محتواهایِ “tweeps,” retweet و محتواهای مرتبط را به اشتراک بذارین.
  • در روز حداقل دو شخص جدید را فالو کنین. هر کسی که شما را فالو میکنه را فالو کنین. این موارد بهترین راه های حفظ فالورها هستن! روی “Followers” کلیک کنین و همه ی کسانی که در streamتان هستن و با آن ها در ارتباط نیستین را فالو کنین.
  • یکی از بزرگ ترین اشتباه هایی که مردم در Twitter می کنن اینه که از هشتگ های مرتبط استفاده نمی کنن. ممکنه بخواین هشتگ شخصی ایجاد کنین تا توییت هایتان را آرشیوبندی کنین ولی استفاده از هشتگ هایی که وقتی پست میشن تِرِند هستن باعث میشه که محتوایی که توییت کردین دیده بشه.
  • سؤال یا CTA توییت کنین. وقتی از مردم کاری خواسته میشه، احتمال این که پاسخ بدن بیش تره. آپشنی برای ایجاد نظرسنجی هم وجود داره.
در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی دیجیتال

Learn Digital Marketing

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

کلیک کنید و سوالات خود را از ما بپرسید
لطفا فرم سوال را پر کنید

سوال شما با موفقیت ثبت شد. برای اینکه بتوانیم به شما اطلاع رسانی کنیم، موارد زیر را وارد کنید:

لطفا چند لحظه منتظر بمانید ...