بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – کتاب های الکترونیکی (eBooks)

کتاب الکترونیکی چیه؟

کتاب الکترونیکی مشابه whitepaper است ولی غیررسمی، بی قاعده و شوخ طبعانه تر. زبان مورد استفاده ی این کتاب همان زبان محاوره ست و بصورت گرافیکی طراحی میشه. محتوا باید سرگرم کننده باشه، درک آن آسان باشه، حاوی سرتیترهای برجسته، نوشته های راهنما و لیست های علامت دار هم باشه.

کتاب الکترونیکی بسیار مختصر نوشته میشه و هنگام نوشتن آن به این نکته هم توجه میشه که خواننده ها ممکنه آن را بصورت سطحی خوانده و خیلی جاها را از قلم بیندازند.

محتوا تا حد زیادی گرافیکی و بصریِه و ایده و موضوعی که در کتاب الکترونیکی نوشته میشه باید جالب باشه و ترجیحا راجع به موضوعات پرطرفدار و جدید باشه.

مزایای استفاده از کتاب های الکتریکی

دلیل عالی بودن کتاب های الکتریکی اینِه که ترافیک زیادی به وب سایت میارن و طرفداران بیش تری جمع می کنن. می توانید جهت بالا بردن انگیزه ی مشتری های جدید برای مشترک شدن،  کتاب های الکترونیکیِ رایگان را بازاریابی کنین. وقتی این مشتری ها به یکی از صفحات خاص سایت شما وارد میشن، می توانید آن ها را تشویق کنین که کتاب های الکترونیکی رایگان را جمع آوری کنن. می توانید از طریق ایمیل های کمپین هم برای این کتاب ها بازاریابی کنین. در کتاب های الکترونیکی از دکمه های CTA واضح استفاده کنین تا خواننده ها با استفاده از این دکمه ها به صفحه های کلیدی سایت هدایت بشن.

در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد