بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – تقویم کاری

بازاریابی محتوا یک استراتژی بلندمدتِه و تقویم کاری کمک میکنه تا برای استراتژی­تان به روشی سازمان یافته، برنامه ریزی کنین. این تقویم دارای اطلاعاتی مثل :

  • لیستی از انواع محتواهایی که دارین یا باید ایجاد کنین، به همراه تاریخی که ایجاد و منتشر میشن.
  • نام ویرایشگر/تولیدکننده ی محتوا و دیگر افرادی که در قبال پروژه مسئول هستن.
  • کانال رسانه ای که برای بازاریابی محتوا از آن استفاد میکنین.
  • متادیتاهایی مثل مخاطبان هدفِ اصلی، کلمه های کلیدیِ سئو، فراخوانی برای عمل (call to action) و ....

نحوه ی ساخت تقویم سردبیر

می توانید برای ایجاد تقویم سردبیر، از ابزار ساده­ای مثل اکسل یا Google sheet استفاده کنین یا می توانید از نرم افزارهای تحت وبی که شرکت هایی مثلِ HubSpot، Skyword  و ... ارائه دادن، استفاده کنین.

در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد