بخش های اصلی

آموزش بازاریابی محتوا

آموزش بازاریابی محتوا – راهنمایِ استایل

راهنمای استایلِ بازاریابی، داکیومنتیِه که روش های ایجاد محتوا را استاندارسازی می کنه؛ از رنگ بِرَند و عبارت های کلیدی که برای دکمه های CTA (call to action) استفاده میکنین گرفته تا هجی کردن و تلفظِ کاربردها، همه چیز توسط راهنمای استایل استانداردسازی و داکیومنت میشه.

راهنمای استایل، یک داکیومنت ضروری برای موفقیت استراتژی بازاریابی محتواست و باعث زیاد شدن کیفیت محتوای وب سایت میشه. راهنمای استایل می تواند قوانین مرحله به مرحله ای برای موارد زیر لیست کنه:

  •  چک لیستِ طراح: این چک لیست، رنگ بِرَند، تنظیمات صحیح تصاویر و مسائل کپی رایت، انتخاب آیکن و... را به طراح یادآوری میکنه.
  • چک لیست نویسنده: این چک لیست، استفاده از صوت، املا، نشانه گذاری، کلمه های منحصر به فرد و عبارات تأیید شده توسط شرکت را به نویسنده یادآوری می کنه. همچنین توصیه و طوری راهنمایی می کنه که نوشته ها بر اساس روش های اصلاحی و بررسی شده ی قانونی نوشته بشن.
در صورتی که سوال و یا نظری دارید، از بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد

شما چه نظر و یا سوالی درباره این نوشته دارید؟

مبحث آموزشی

آموزش بازاریابی محتوا

Learn Content Marketing

سرفصل ها

پرســیدن سؤال جدید

سؤال های تخصصی خود را از ما بپرسید

دنبال کردن تلگرام کانال سافت اسکیل

https://telegram.me/softskill_ir

عملیات کاربران

خبـرنــامه

Newsletters

در خبــرنـامه سافت اسکیل عضو شویــد تا جدیدترین هـای سایت را بلافاصله در ایمیل خـود دریافت کنیـد