شرایط و ضوابط
وب سایت ما
آدرس وب سایت ما: https://softskill.ir
تعاریف اصطلاحات اساسی، حقوق و محدودیت:
وب سایت سافتاسکیل به عنوان یک مجموعه آموزشی و فعال، یک مجموعه از شرایط و ضوابط مختص به خود را دارد که این مجموعه از قوانین به منظور بهبود خدمت رسانی به کاربران ما و حفظ حقوق کاربران و همچنین مجموعه سافتاسکیل گردآوری شده است و امیدواریم که این مجموعه بتواند به خدمات رسانی ما کمک بیشتری بکند.
مجموعه سافتاسکیل بطور مداوم و با توجه به وضعیت موجود و تجربه به دست آمده شرایط و قوانین خود را بروز رسانی می کند به همین دلیل انتظار می رود کاربران نیز بروزرسانی ها را بررسی و از شرایط جدید با خبر باشند. در حال حاضر، نسخه فعلی در تاریخ ۲۷ دی ۱۴۰۱ گردآوری شده است و فرض بر این است که کاربران وبسایت حداکثر ۷ روز بعد از ثبت نام و یا استفاده از خدمات سایت برای اولین بار آنرا مطالعه کرده اند.
احراز هویت و قوانین حساب کاربری
- ثبت نام در سافتاسکیل و یا شروع استفاده از خدمات وبسایت به منزله قبول کردن شرایط و ضوابط می باشد.
- اشخاص همواره باید برای ثبت نام، ارسال نظر، خرید دوره ها و هرگونه فعالیتی در سافتاسکیل باید از اطلاعات هویتی واقعی خود استفاده کنند و سافتاسکیل هیچ مسئولیتی در قبال ورود اطلاعات نادرست از سمت کاربران ندارد.
- در صورت استفاده از اطلاعات نادرست، ارائه خدمات به کاربران تضمین نمیشود.
- در صورت استفاده از اطلاعات شخص دیگر برای استفاده از خدمات یا استفاده از اطلاعات نادرست، سافتاسکیل می تواند بطور کامل حساب کاربری فرد را مسدود نماید و تمام خدمات به حساب کاربری مورد نظر را متوقف کند. همچنین هیچگونه بازگشت وجهی انجام نخواهد شد.
- کاربران نباید اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار هیچ شخص دیگری قرار دهند. در صورت انجام این کار مسئولیتهای ناشی از هرگونه استفاده نادرست از حساب کاربری، بر عهده صاحب حساب کاربری می باشد.
- در صورتی که اطلاعات حساب کاربری شما بطور ناگهانی و به هر دلیلی فاش شود، باید به سریعترین شکل ممکن به سافتاسکیل اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام گردد.
- در صورتی که مشخص شود یک حساب کاربری توسط چند شخص در حال استفاده از، سافتاسکیل حق انجام هرگونه اقدام از جمله شروع پیگیری قانونی را برای خود محفوظ می داند.
- کاربران موظف هستند تمامی آموزش های خریداری شده را بصورت شخصی استفاده کنند و در اختیار گذاشتن محتوا یا انتشار آن به هر شکلی در هر بستری خلاف مقررات بوده و کاربر مورد نظر موظف به پاسخگویی به اقدامات قانونی پیش آمده خواهد بود.
شرایط و مدت زمان استفاده از محصولات
- تمامی دورههایی که برچسب رایگان دارند بدون محدودیت در اختیار شما می باشند و در صورتی که در آنها ثبت نام کنید، حتی اگر آنها از حالت رایگان خارج شوند نیز دسترسی کاربر به دوره حفظ خواهد شد و نیاز به هیچگونه اقدامی دیگری از سمت کاربر نیست.
- دوره هایی که بصورت غیر رایگان توسط کاربر خریداری می شوند، بصورت مادامالعمر در اختیار شما میباشند.
- به منظور بهبود خدمات و داشتن محتوای بروز، سافتاسکیل ممکن است یک سری محصولات را به دلیل قدیمی شدن از سایت حذف نماید. در این حالت همچنان کاربر به محصول خریداری شده خود در پنل کاربری خود دسترسی خواهد داشت.
- دورههایی که بصورت بوت کمپ و زماندار ارائه می شوند، در پایان دوره همچنان در پنل کاربری قابل دسترس هستند اما پشتیبانی آنها بعد از اتمام دوره متوقف خواهد شد. (به منظور اطلاع از شرایط پشتیبانی لطفا به قسمت پشتیبانی محصولات در ادامه همین صفحه مراجعه کنید)
- سافتاسکیل بروزرسانیهای دوره ها را فقط تا یک سال تضمین می کند. تمام سعی ما بر این است که بروزرسانیها نیز بصورت مادامالعمر دراختیار کاربران قرار گیرد اما بعد از گذشت یک سال از خرید دورهها تضمینی برای دریافت بروزرسانی وجود ندارد.
- در صورتی که پنل کاربر ویژه را خریداری کرده باشید، دسترسی شما به تمامی محتوای وبسایت تا زمان فعال بودن اعتبار شما می باشد و پس از اتمام زمان، فقط به محتوای رایگان و خریداری شده قبلی خود دسترسی خواهید داشت.
حق مالکیت فکری و محتوای در اختیار گذاشته شده
تمام محتوای منتشر شده توسط سافتاسکیل در تمامی بسترها اعم از سایت و اکانت شبکههای اجتماعی مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوتها، ویدیوها و غیره متعلق به سافتاسکیل است و بدون موافقت و اجازه سافتاسکیل، هیچکس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و اقداماتی مشابه آن را ندارد.
کاربر بطور کامل مسئولیت محافظت از محتوایی (ویدیو، صوت، تصاویر، متن و …) که در اختیار او قرار گرفته را دارد و هرگونه انتشار، اجاره دادن، قرض، بازنشر محتوای غیر رایگان مصداق عدم رعایت قوانین بوده و سافتاسکیل حق پیگیری را برای خود محفوظ می داند.
نظرات و محتوای مجرمانه
سافتاسکیل حق خود می داند که از انتشار هرگونه محتوای مجرمانه، خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، توهین به دیگران، دروغ و محتوایی که با واقعیت تطابق ندارند جلوگیری کند یا آنها را از سایت حذف نماید. این امر به دلیل ایجاد بستری امن برای یادگیری انجام میشود تا به دلیل فعالیتهای نادرست برخی از کاربران، سایر کاربران متضرر نشوند و مشکلی در ارائه خدمات به کاربران ایجاد نگردد.
سافتاسکیل هیچ گونه تضمینی برای انتشار تمامی محتوایی که کاربر در بخش نظرات و هر بخش از سایت که بصورت عمومی منتشر میشود ندارد و باید محتوای مورد نظر با قوانین مجموعه سافتاسکیل مطابقت داشته باشد.
حریم شخصی کاربران
تمامی اطلاعاتی که از شما در روند عضویت یا در هر بخش از سایت مثل روزمهسازی دریافت میکنیم نزد سافتاسکیل محفوظ مانده و در اختیار شخص حقیقی یا حقوقی ثالث به جز در مواردی که به درخواست قانون و مراجع ذی صلاح الزام آور باشد، قرار نخواهد گرفت.
فورس ماژور
منظور از فورس ماژور، تمامی اقداماتی میباشد که کنترل آن خارج از اختیارات و تعهدات سافتاسکیل می باشد. مانند قطع اینترنت یا بروز مشکل برای سرویس دهنده های هاستینگ یا درخواستها و اتفاقات رخ داده توسط مراجع ذی صلاح و هر گونه موارد دیگر که در این بخش مثال زده نشده است. در تمامی شرایط سافتاسکیل تمام تلاش خود را خواهد کرد که به سرعت مشکل را به روش های مختلف رفع و خدمات رسانی را از دوباره انجام دهد اما طبیعتا هیچ تضمینی خارج از محدوده اختیارات خود نمی تواند ارائه دهد.
اطلاع رسانیها
- کاربر با ثبت نام و شرکت در دوره های مختلف به سافتاسکیل این اختیار را میدهد تا بروزرسانی ها و رخدادهای مهم را از طریق ایمیل و شماره تماس به کاربر اطلاع رسانی کند.
- تمامی مراحل ارتباط با کاربران از طریق ایمیل و شماره تماسی میباشد که به درستی در سایت ثبت کرده باشند و هیچ مسئولیتی در قبال ارائه اطلاع رسانی به موقع یا پشتیبانی برای کاربرانی که اطلاعات صحیح ارائه نکرده اند ندارد.
- تنها راه ارتباط با سافتاسکیل از طریق روشهای درج شده در بخش ارتباط با ما در سایت میباشد و هرگونه روشهای دیگری مورد تایید مجموعه نمیباشد.
فعالیتهای مخرب
به دلیل ارائه خدمات مناسب به کاربران و ایجاد یک محصول مناسب، حفظ امنیت وبسایت یکی از اولویتهای اساسی ما می باشد که همواره در حال تلاش برای بهبود آن هستیم اما به عنوان کاربر، چند مورد از موارد میباشد که باید به آن توجه شود:
- هیچ گونه فعالیتی که باعث از کار افتادن، یا آسیب و حمله به وبسایت شود را انجام ندهید.
- از هیچ گونه ربات یا نرم افزارهای مشابه برای دسترسی به محتوای محرمانه و یا رسیدن به یک هدف غیر قانونی یا نقض قوانین وبسایت استفاده نکنید.
- از هیچ گونه ویروس، تروجان، کرم و موارد مخرب مشابه دیگر برای اسیب رساندن به وبسایت استفاده ننمایید.
- هیچ گونه هرزنامهای در بخش نظرات و گفتگو وارد نکنید.
در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مخرب از سمت کاربر، دسترسی بطور کامل به تمامی سرویسها قطع خواهد شد و هیچ مسئولیتی در قبال بازپرداخت وجوه کاربر وجود نخواهد داشت. همچنین سافتاسکیل پیگیریهای قانونی در قبال جلوگیری از بروز مشکلات برای سایر کاربران را برای خود محفوظ میداند.
پرداختها و تراکنشها
- درصورتی که هنگاه استفاده از درگاه آنلاین پرداخت، تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب او کسر گردد، مبلغ کسر شده بهصورت خودکار از طرف بانک مربوطه طی مدت ۷۲ساعت مسترد خواهد شد.
- در صورتی که محصول اشتباهی خریداری کردهاید باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از خرید به ما اطلاع دهید تا سریعا برای انجام اقدامات و بازگشت وجه شما یا تعویض دوره اقدام شود.
- شما موظف هستید برای پرداخت از کارت بانکی معتبر استفاده کنید. اکیداً از استفاده از کارتهای غیرمجاز خودداری نمایید.
- هر شخص میتواند تنها برای خود از طریق اکانت خود دوره ای را پرداخت و مورد استفاده قرار بدهد.
بازگشت وجه
- دورههای خریداری شده شما، در صورت مشاهده تمامی بخشها و انجام تمامی تمارین و عدم رضایت پس از آن قابل انجام است و تمامی وجه شما بازگشت داده خواهد شد.
- بازگشت وجه دورهها حداکثر تا ۳۰ روز پس از خریداری دوره قابل انجام می باشد. به دلیل تسویه حساب با اساتید بعد از ۳۰ روز، به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه وجود نخواهد داشت.
- درصورتی که بخواهید حساب کاربری ویژه خود را غیرفعال کنید، حداکثر تا ۶ ساعت بعد از خریداری امکان ارسال درخواست را خواهید داشت تا وجه شما بازگشت داده شود.
- تنها روش معتبر برای درخواست بازگشت وجه، ارسال درخواست از طریق سایت و پنل کاربری خود میباشد. هیچ گونه روش دیگری قابل قبول نخواهد بود.
- در صورت ارسال درخواست بازگشت وجه، تا ۱۲ ساعت پس از ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد و در صورت تایید درخواست خود در مکالمه تلفنی، وجه مورد نظر تا ۷۲ ساعت در حساب بانکی شما خواهد بود.
پشتیبانی محصولات
ما بطور کامل موظف هستیم تا شما را در پروسه آموزش همراهی کنیم و تمامی سوالات شما را پاسخ دهیم. به همین دلیل شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با تمامی محتوای ارائه شده در سافتاسکیل، سوالات خود را از طریق یکی از روش های زیر از ما بپرسید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.
- ارسال سوال یا مشکل از طریق قسمت نظرات مربوط به ویدیو مورد نظر
- ارسال سوال یا مشکل از طریق بخش پرسش و پاسخ
- ارسال سوال یا مشکل به پشتیبانی تلگرام
نمایندگیهای فروش
در حال حاضر سافتاسکیل هیچ گونه نمایندگی فروشی وابسته به مجموعه را ندارد. مجموعه ای از کدهای تخفیف ممکن است توسط سایت های دیگر ارائه شوند که باید بصورت رایگان در اختیار شما قرار گیرند و هرگونه دریافت مبلغی برای تهیه دوره ها بصورت ارزان تر یا دریافت وجه بابت ارائه کد تخفیف توسط هر شخصی در هر بستری کاملا از سمت سافتاسکیل کاملا نفی می شود.
در صورت مشاهده چنین مواردی حتما به ما اطلاع رسانی کنید.